Busez663 Edibaby öyle bişey yok gerçekten benim de oğlum olacak ama 5. Aya kadar kustum benim için kabus gibiydi 5 kilo verdim hiç geçmeyecek sanmıştım o aylar
Sevcandumaan Edibaby aşırı bulantı, aşırı baş ağrısı, aşırı mide yanması yaşadım ilk 4,5 ay . Yerimden kalkamıyordum yattığım yerden uyurken bile kusuyordum. Herkes kız dedi , ama oğlum oluyor ☺️☺️
Princessmother Edibaby hic alakası yok :) gayet rahat gecti ilk haftalarım ve kızım olucak ınsallah 🤗
Gulbeste Edibaby alakası yok bence 27 haftalık hamileyim ilk 5 günde 3 Kez kusuyordum 22 den sonra günde bire yada ikiye düştü hala devam ediyor
cptrhb Edibaby Valla bence kızla erkekle alakası yok annem kardeşime hanileyken 9 ay çekti mide bulantısını erkekti.
Melodixxx Edibaby ilk aylar serumlarla hayatta kaldım kusmaktan ölümdn döndüm😬 33 haftalığım hala kusuyorum kızım olack ama bulantılrın kusmaların cinsiyetle bir alakası yok