Kızlar iyi bayramlar 23+2deym 2 gündür annemdeyim hayliyle evde olduğumdan daha aktifim ilk gün bacak dışlarımda ağrı vardı geçti sabaha dünde sabahtan başlayan bir mide yanmam var hala devam ediyor 2 gündür tuvalete çıkamıyorum kasılmalarım gerginlik var karnımda ve tabi bu kargaşada sanki bebeğimi daha az hissediyorum biraz endişelendim psikolojikmi yaptım bilmiyorum göbeğimi sallıyorum elimle ikide bir rahatsz ediyorum fln hareket etsin diye 😣 allah korusun bu haftalarda bebeğime birşey olsa ne gibi belirtilerim olabilir ?