vrndozlem 37+6 haftalık gebeyim ankarada doğum için önerebilceğiniz ücreti makul memnun olduğunuz özel hastane varmıdır
NzlcnSrhn vrndozlem merhaba bn daha doğum yapmadım ama medisis hastanesi(şimdi vm medical park oldu) oradaki mine hanımdan çok memnunum
beyzzaad vrndozlem yenimahalle lina kadın doğuma gidiyorum kontrollere koruda doğum yapıcam anlaşmalı. meral hocaya gidiyorum çook memnunum 🤗
Twinksmom vrndozlem Medicana da yaptım hem fiyatı çok yüksekti hemde hiç memnun kalmadım medicalparkta bebeğimin birisi yatıyor( Batıkent) çok ilgili ebeler hemşireler keşke orada yapsaydım diyorum Fiyat olarak medicanadam düşük sanırım