Kaderjin Kızlar 38+5günlk hamileym çok çatlağım oldu göbegimde ..ama sürekli kaşınıyor krem kullanmıyorum napcam evde çözümm 😭😭
Fyztgc Kaderjin aloevera yaprağının içini çıkarıp Hindistancevizi yağı ile karıştırıp sürüp hafif hafif ovalayın iyi gelecektir. Geçmiş olsun 🌷
Sedanurtmr Bende 36 haftalık hamileyim O kadar krem kullandım inan fayda etmedi ve karnım çok çatladı . Artık çatlamasını geçtim felaket kaşınıyo ve acıo 😓 ama kaşımamak gerekiyormuş. Çok kaşındığı zaman duşa gir.