Gozdemasal 37+3 günlük hamileyim normal doğum gözüküyor ama iki gündür karnım çok indi kasiklarima çok baskı yapıyor hafif akıntım var sürekli idrarım var gibi oluyor bu normal mi böyle haftalıkken doğum yapablae var mı