Kızlar merhaba doğuma çok az kaldı indirimden sleepy 1 numara(2-5kilo) bebek bezi aldım 2 paket(420 adet) ama çok küçük geldi gözüme 1 paketini iade etsem 2 numara mı alsam yoksa 2 pakette yeni doğan için yeterli mi yeni doğunca sık değiştirmek gerekiyor ya o yüzden kararsızım