Şu ikinci isim mevzusunu hala netleştiremedik 34+2 haftalığız ama hala yok.😂Oğlum iki isimli olduğu için kızımın da iki isimli olmasını istiyorum.
Oğlumun adı Mehmet Karan.❣Kızım içinde Mabel ismi kesin yanına isim seçicez.Mabel Mina ve Mabel Karen arasında kaldık seçemiyoruz sizce hangisi?🥰