Merhaba canım,ben 11 haftalıkken düşük yaptım.
Doktorum kanaman az ve ya lekenme gibiyse kontrole gelmene gerek yok dedi,24 saat kanamam devam etti ve ertesi gün acile gittiğimde bebeklerimin (ikiz gebelik )
gelişmediklerini ve 8 haftadan sonra bebeklerimi kaybettiğimi öğrendim.
Doktorun ne dediği ve kontol çok önemli.
Lütfen ihmal etme,inşallah bebeğine sağlıkla kavuşursun.