Eozydn Son 27 gün şafağınız kaç kızlar ne durumdasınız? 🙈 Benim mide yanmam şişliklerim ve ağırlaşmam harici hiç birşeyim yok iki adımda yoruluyorum sırtım ağrıyor sabit bi yerde kalınca 😢 Rabbim bir an önce tek avazda kurtarsın hepimizi 🙏🏼♥️
Eozydn Tatlisannedilekk bendede tam tersi zamanın nasıl geçtiğini anlamadım şimdi 27 günüm kaldı 40 hafta için ama 40 haftayı görecekmişim gibi hissetmiyorum 🙄🤪
Tatlisannedilekk Eozydn sen artık son düzlüğe girmişsin cnm çoğu gitmiş azı kalmış, bende hemen o günlere ışınlanmak istiyorum🙈😀
Marryy Eozydn son 7 😬 ödem şişlik çok aşırı olmaya başladı elimdeki ve ayağımdaki şişlikler canımı acıtıyor artık😔
Rabikk_ Marryy bende öyleyim doğurup rahatlamak istiyorum, rahat hareket etmeyi çok özledim :( son haftam umarım problemsiz bşr sopum olurda
Sozipek Eozydn sat göre 68 gün ama sezaryen olacağım için bi hafta erken olur henüz gün almadım hayırlısıyla alalım bebeklerimizi kucaklarımıza 🤗