Mrb ayın 20 sinde sezeryanla doğum yaptım doğumdan üç gün sonra ameliyat yerimden sıvı gelmeye başladı ünv hastanesinde doğum yaptım ordan memnun kalmadım için sabah Ankara Memorial Figen hanıma gttim Allah’ın belası kadın bana yara yerini sık.o sıvıyı boşalt düzelecek dedi gün içinde dortvbes defa yap dedi yaptım amleyat yerim açıldı araya bayram girince ben yokum sencdogum ywptgin yere git dedi smdi tekrar ünv gidiyorum onlarda pansuman filan yapiyolar eğer kendiliğinden kapanmazsa dikiş atilcak benim gibi olan varmı naptınız nasıl düzeldi dikismi yapıldı kendisimi toparladı