D3rya şahsen ben beğendim, çok sağlam gibi duruyor. İçine de her şey sığdı. Kurulumu çok zor değil, şarjlı matkap ile çok rahat halledilir, burda yaşlı bir amcamız var eşimle baba oğul gibiler eşim onunla birlikte 2 saatte kurdu. Sipariş verdikten yaklaşık 1 ay sonra geldi. Ama o dönem virüs süreci yoğun yaşandığından arayıp geç geleceğini söylemişlerdi, yoksa daha erken geliyormuş 🥰