bende çatı muayenelerinde çok sıkıntı çekiyorum, Türkiye’de doktorlardan duymadığım da kalmamıştı, şu an Almanya’ya geldim doğum için ve burada doktor çok daha anlayışlı davrandı ve içerde kızlık zarının parçaları kaldığını belirtti ondan acıdığını söyledi normal doğumla birlikte o parça da düşecek dedi yani inşaallah kendisi normal doğumu imkansız görmedi böyle bir durum olabiliyormuş … inşaallah normal doğum nasip olur hepimize o anı yaşamayı o mucizevi anı yaşamayı çok istiyorum😔