ElifOncul Selamlar, Haftamdayım.. Yaklaşık 2 haftadır belime ara ara sancı giriyor. Böyle 4-5 kere girip geçiyor, yaşayan var mı? Kasıklarım da yok henüz..
ElifOncul cptrhb ay sanki böyle nabız gibi sancı 3-4 kere girip geçiyor ama o 3-4 yetiyor yani doğum sancısı bunun kaç katı kim bilir🤣