Tatlış hamileleler merhabalar... Ben 21+5 te doktora gittim haftasıyla uyumlu olduğunu boyunun kilosunun iyi olduğunu söyledi. 450 gram civarında idi. İki farklı doktora gidiyorm ben. Neyse 23+3 te diğer doktora gittim. Bi hafta 10 gün kadar geriden olduğunu 450 gram olduğunu söyledi. Beynimden vurulmuşa döndüm. 12 günde hiç kilo almamış yerinde saymış. Ayrıntılı ultrason istedi. Devlet hastanesine gittim hemen ertesi gün. Oradaki haftasıyla uyumlu olduğunu kilosunun 620 civarında olduğunu söyledi. Ayrıntılı ultrason çeken ayrı bi doktor da yine uyumlu olduğunu graminin 600 civarında olduğunu söyledi. Çok uzattım biliyorum ama merak ettiğim şu kızlar bir gün içinde farklı 3 ultrason cihazı neden farklı ölçümler yapiyo. Hele özellikle İlki neden öyle öyle olctu sizce