Merhaba canım.
Geçmiş olsun ilk önce,Allah yardımcın olsun.
6 ay önce bende aynı şekilde 11 haftalık ikizlerimi aynı şekilde ilaçla düşürdüm.
Acını anlıyor ve paylaşıyorum,gerçek doğum ağrısı yaşıyosun,benim doktorum bana morfin ve ağrı kesici vermişti ama benim ilk aldığım ilaç 24 saat değil 12 saatte kanamayı başlattı ve düşük hemen gerçekleşti.
Acıdan daha çok tramva yaratıyor bu durum,ama Allah büyüktür buda geçer inşallah🙏🏻