Susam88 Merhaba arkadaşlar bu haftalarda bebeğiniz hareket ederken karnınızın içi acıdığı oluyor mu ? Bazen bebek öyle bir hreket ediyor ki karnımı delecekmiş gibi hissediyorum 🙈 siz de de aynı şeyler oluyor mu acaba
Angel2 Susam88 oluyor tabiki bide igne batarmis gibi bi acı oluyor benim bide ikiz daha fazla yani :)
Ourmiracle Buyuk bir baski oluyor ve ayaga kalkmama engel oluyor hep karnimin ust kisimlarinda sertlesiyor 34.haftamizin sonundayiz