Bende dün sabah test sonucumu almıştım sağlık ocağından dediğiniz gibi benim idrar rengim de koyu renk doktorum sağlık ocağının idrar tahlillerine önem vermediğini çünkü her sağlık ocağından testler toplanıp komple gittiği için saat 4 gibi hastanelerde teste giriyor dedi o da ister istemez enfeksiyon bakteri üretir dedi eğer yanma yada kanlı değilse son haftalarda normal olduğunu ilaca gerek olmadığını söyledi