Canım ben ankarada başladım tahliller bitti birtek rahim filmi kaldı tekirdagda memlekete geldim o yüzden sordum. Arkadaşın dediği gibi hsg rahim filmi. Özel Keşanhastanesi çekiyormuş yarın görüşeceğim inşallah çekerler çünkü adetim 8.günde yani bugün bitti pazartesi inşallah çekim yaparlar