Kızlar merhaba,
14 günlük bir kızım var. Bebek arabası yeni alacağım. Aldığım arabayı uzun süre kullanmak istiyorum. Joie nitro lx baston bebek arabasını buldum. Sırt kısmı komple yatıyor. Bebeğim rahat bir şekilde kullanır diye düşünüyorum. Bu araba hakkında bilgisi olan var mı. Yardımcı olursanız çok sevinirim