Arkadaşlar merhabalar , ben 6 haftalık hamileyim ve yaklaşık 1 haftadır foliwell kullanırken bugün tavsiye edilen tüketim tarihinin (TETT) 05.2020 olduğunu fark edip eczaneye gittim . Gittiğim Eczane nöbetçi eczaneydi ve ilacı aldığım yer farklı bir eczaneydi . Nöbetçi eczanedeki eczacı kendi elindeki foliwellere bakınca kendilerine yaklaşık 15 tanenin tarihi geçmiş olarak geldiğini fark etti . ilgili yerleri aradığında piyasaya tarihi geçmiş Foliwell sürüldüğünü öğrendik . Lütfen siz de özellikle foliwelle sonra da tüm ilaçlarınızda son kullanma tarihlerine dikkkat edin diye yazmak istedim . Herkese iyi bayramlar, iyi akşamlar dilerim 🙏