Sebi9590 Merhaba güzel anne adayları.. 32+5 haftalik olduk ve bu gun sabahdan beri göbek deligimde sancı var.Nasil anlatsam bilemiyorum içerden sanki çekiyolar göbek deliyimi.uzaninca falan da gecmiyo.Normalmi bu haftalarda boyle sancilarin olmasi ?
Sedolili Sebi9590 Enfeksiyon da olabilir su iç bol bol. Ben şu icmedigimde hemen göbek deligim ağrır sanırım vücut susuz kalınca oluyor zaten idrar kokusundan da belli oluyo
Sebi9590 Sedolili koku yok ama dogru sabahdan beri hep bi susuzlugum var geciremiyorum..hic adetim dyl 6 koca bardak cay icdim gecmiyo
Sedolili Sebi9590 Belki de susuzluktan agriyodur o zaman bir iki gün bol su icmeyi dene inşallah geçer 😊