Kader13 Kızlar bebeğim emerken uyuya kalıyo zaten azcık emiyor bırakıyor göğüs pompası var ama elimi cok yoruyor bu ürünü kullanıp memnun olan varmı yoksa fiyatı uygun daha güzel olan varmı https://imgyukle.com/i/SZDA1A
Yeniden Kader13 avent almıştım kızımda içerisinde manuel başlığı da vardı ama elektrikli o kadar rahatki manuel hiç kullanmadım. Fiyatları bilmiyorum ama elektrikli bakarsan rahat edersin.
Muberraonur Kader13 lansinoh tekli elektrikli göğüs pompası aldım bende yormadan kendi sağıyor manuel olanlar güç istiyor
Melike145334 Kader13 ilk doğumda aldım çok zor ve yordu. Şimdi lansınoh cıft başlıklı elektrıklı pompam var çok şükür nasıpse onu kullanıcam çok rahat ve en iyisi dıyor çoğunluk
Deleted5544 manuellerin hepsi çok zor kullanılıyor bence ben 2. el lansinoh elektrikli aldım 100 liraya. çok memnunum pratik oluyo
Kapalikutu Kader13 ikinci el için hesabını bilen anne diye bir uygulama var oradan bakabilirsiniz. E bebek kendi markası olan elektrikli pompayı önerdi arkadaşım yorumları iyi olunca ben de aldım ona bakabilirsiniz o kadar yüksek değil fiyatı
Deleted5544 Kader13 tutumluanne.com canım bu siteden aldım almadan önce altta teklif ver butonu varsa oraya teklif ver daha uyguna alırsın insallah
ikincikezanne- Kader13 wee baby 124 elektrikli gögüs pompasi . Fiyatı 450 falan olmus ben 2 sene önce eczaneden 190 liraya almiştim acayip zam gelmis ama gercekten cok iyi
bhtrolcay Kader13 evet aynen öyle onu çkartp biberon başlğnı veriyrum çokta rahat içiyo 2 aylık olmsna rğmen tbi hep vermiorm
Bademlii Kader13 canım ben hiç kullanılmamış philips aventi 200 liraya aldım Let godan. Kadın almış ama işe başlamayınca kullanmamış iki yıldır boş duruyormuş bildiğin sıfır ürün bence Bi bakmalısın
Kader13 Bademlii bakıyım canım el pompam var bitane zor ugrastııryor beni ya eczaneden 20 tlye aldım işimi görsün belkı emer eder dıye ama uyuya kalıo cok küçük oldugu için