Merhaba tecrübeli anneler 15 haftalık hamileyim en son kontrolümde doktorum gebeliğin normal seyrinde gidiyor demişti ama kasıklarımda agrı oluyor çok korkuyorum bir arkadaş rahmin büyüyor ondan demişti normal midir tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi