Aslim22 Naptiniz cinsiyetler belli oldumu ? Hareketlerini hissetinizmi ? Gobusler ciktimi ❤️ benim gobegim hafiften cikti cinsiyeti 5 agustosta 16+3 gunluk olucam insAllah ogrenirim doktorum soylerse hareketlerini daha hissedemedim normalmi ?💗❣️🙏🏻
hnrgns Aslim22 ben de 16+3 de öğrendim cinsiyet iki doktora gittim hatta öncesinde farklı söylediği için ,gobuste cikiyor kilo da gelmeye başlıyor sanki 🙈 yine de inşallah çok kilo almadan tamamlarız şu süreci
Zngn0435 Aslim22 Ben de henüz hissedemedim. Sizle aynı tarihte randevumuz var biz de 16+4 olacağız 5Ağustosta .o zaman öğreneceğiz cinsiyeti inşallah .
[silindi] Aslim22 14+4 te %90 erkek olduğunu söyledi 2 doktor 😊 bugun 15+1 günlüğüm karnıma dokununca otururken bir anda seğirme gibi bir şey hissettim bebeğim mi bilemiyorum 😊
Aslim22 hnrgns simdi ben ilk bebegimde hamileyken 16 haftada hissetim ama bebegimi kaybettim simdi daha erken mi hissederim. 💜
Aslim22 Gulgul93 anensafali ve spina bfida rahatsizligi oldugu icin canim benim 3 ay sonra tekrardan denedim cok sukur oldu 🙏🏻❣️
insan_insan 16+5 oldu cinsiyeti 15+3te erkek dedi doktorumuz 🌺 minik minik düzenli olmasa da hissettiğimi düşünüyorum hatta dün akşam bir anda karnımda çok net bişey sanki dalgalandı gibi oldu erken diyenlerde var ama bilmiyorum bana bebek gibi geliyor