Esoes93 Kızlar 32. Haftalık hamileyim ama hala bir isim bulmuş değiliz,çok zor birşeymiş karar verememek. Bu senenin trend isimleri neler? Kimler kız bebek bekliyor ve isimleriniz neler? Belki fikir olur bizede☺️
Esoes93 Gmze08 Defne bu senenin trendlerinden sanırım çok görüyorum kapı süslerinde falan manası çok hoş onunda:)
Esoes93 DilanDag Akrabalarımızdan birinin oğlunun ismi, bende düşündüm ama sonra çevremdekiler yüzünden eledim.Bence kız ismi kesinlikle zaten yada kıza daha cok yakısıyor
Didi6 Esoes93 Aslinda Defne’nin manası çok da hoş değil https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/defne-isminin-gercek-anlam-ne-dinen.html?m=1
Filiznur Esoes93 galibada öyle bende Defne ismini cok görfüm isme karar verdikten sonra bizimkide Defne Kübra olacak inşallah 👼
DilanDag Esoes93 ben hiç oğlan da duymadım Eslem ismini 🙄 Çevremde bir iki kişide var baya uzaktan ikiside kız
Esoes93 yaseminyasemin Eşime asel ismini önermiştim aselsan gibi dedi🤦🏼♀️ Erkeklerede beğendirmek çok zor
sehrikarabulut Esoes93 4.5 yaşında bir kızım var adı ceylin naz 23+3 haftalık ikincikızıma hamileyim oda Amine nur olcak Rabbimin izniyle
Roseshah Esoes93 hahahaa😂😂 ya evet bizim cinsiyet öğrenmemize daha var ama ben biraz tez canlıyım hem kız hem erkek ismi araştırıyorum eşimle paylaşıyorum ama hiç bi şekilde onay vermiyor… bu isim meselesi de zormuş yani😂
Yaseminozel Esoes93 ayyy evetttt bizimkide hala bi isim beğenemedi yok uzun yok eski yok anlaşılmıyor 😒 36 olduk hala isimsiz😖
Bicanbehiye Esoes93 🤣Ya bende asel nasıl demiştim o ne öyle aysel gibi demişti bu adamlara birşey beğendirmek zor
Dk72 Esoes93 yok bu benim en baştan beri kararım aslında ama eşim beğenmemiş ti ama başka da isim bulamadık 😀
yaseminyasemin Esoes93 kız çok istiyordum kız olsa ben koycaktım erkek oldu eşim yusuf istiyor yanına ekte istemiyor ☺️
Roseshah Esoes93 kız olursa eğer Hazel Rabia, Azra, Reyyan, İnci düşündüm ama daha çok değişeceğe b nziyor🤷🏻♀️😆