Akg bakın canlarım suan benim gibi olan kesin baya hamile anneler cikicakdir burdada.. benim bebegim yeri geldi karnımı sallardı yeri geldi gunlerce cok az oynardi ve bende cok panik yapardim.. inanlar, arkadaslarim bebeklerinin cok oynadiklarini soylerlerdi ben hafta olarak onlardan önde olmama rağmen neden benimki onlar gibi degil acaba bebegime birseymi oldu? Birseyimi var? Diye kafayi yerdim hayati kendime zehir ederdim.. ha babam karnimla oynardim oynasin diye eşim rahat birak çocuğu dusunme cok derdi ama nafile… boyna bisiler yerdim oynasin diye cunku hic oyle hep haraket eden bi bebegim olmadi. Youtubede , insagramda hamile kadınların karınlarının oynamasini gorurdumm benimki neden böyle değil diye üzülürdüm. Yeri gelir cok oynardi evet ama çoğunlukla hep sakin olan bir bebeğim vardi benim. Hatta ayni sizin gibi post actimm bende bebegim neden oynamıyor diye bir bayan ikiz dogurdugum hâlde ben oyle olmadim demişti. Bir bayan 9 ay boyunca toplasan bebeğimi 4 kere hissettim geyet saglikli demisti ama yinede kafama cok takiyordum ve aklima hep kotu seyler getiriyordum sirf evde yanlız durup da aklıma kotu seyler artik gelmesin diye doguma kadar annemin evine taşındım 42 inci haftamda kizimi doğurdum şuan fıldır fıldır maşallah.. her bebek illaa hep oynicak , yerinde durmucak, cok haraket edecek diye bisi yokkk. Onlar da buyudukce yerleri daralıyor ve haraketleri kısıtlaniyor. Doktorunuz hersey yolunda diyorsa tamamdir bugun 3 oynadı aksam 5 oynadi diye kendinize hic sitres yapmayin. Ben hamileligimi sirf bu yuzden zehir ettim kendime simdiki aklim olsa doya doya hic uzulmeden sitres yapmadan yaşardım o gunlerimi çünkü ben kizimi bidaha karnimda asla taşiyamicagim o yuzden keyfini cikarin