Merhaba kızlar :*37+4 olduk,önceki haftalarda çok ayakta kalınca ayaklarım,bileklerim şişerdi 1 2 güne dinlenince geçerdi.Şimdi komple şişmeye başladım(( burun,dodak,eller,ayaklar ve geçmiyo,dinleneyim geçer diyorum uyuyunca daha çoğalıyor.Gezeyim diyorum bir başka fenalaşıyorum (((( artık aynaya bakamayacak hale geldim,kendim deyilçişiç gibi hiss ediyorum(( bir öneriniz varmı? Sizler bu durumda ne yaptınız?(((