ikizannesi172011 ben İstanbuldaydım canım, fındık zamanı olduğu için annem İstanbul da bırakmak istemedi beni de getirdi 😊bende memnunum doktordan ama size ikiz diye o fiyatı vermesi bna saçma geldi. Ama oda oda değişiyormuş fiyatlat adaya bakan oda fiyatı, ormana bakan oda fiyatı faln değişiyormuş