GizemAykut Hlyadmn Canım ben model beğenip yaptırdım😊 mağazalarda baktiklarim çok pahalıydı bende model seçip yaptırdım dolabı da tam istediğim gibi oldu büyüklüğü falan istersen o şekilde de yaptırabilirsin inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın 😊🙏
zeyzey95 Mrwemn 30 iş günü yani 6 hafta içinde geliyomuş en geç ben alalı 1 ay oldu 2 hafta daha zamanı var yani canım
Pamukkiz Hlyadmn kanz ın salerno modelininden dolap ve şifonyeri aldım büyüyüyen beşik yerine normal beşik aldım
Eylul00 Hlyadmn noktabebeistanbulda güzel ürünler var. Ben kiracı olduğumuz için dolap aldım sadece taşınma durumumuz var odaya yazık etmek istemedim. Anne yanı park beşik aldm
2793ebru miskiamber daha almadim canim bayramdan sonra alicam. Bebegim erkek o yuzden kral bebek odasi takimini dusunuyorum. Gri renk olani😊
-Aysenur- 2793ebru babycibebeden bende o modelin beyazini aldim suanda kampanya var bakmak isterseniz
Ebru9120 Hlyadmn ben almila dan siparis verdim. Heryerde mağazaları var. Çok güzel ve kaliteli mobilyaları. Dekorasyon için de yardimci oluyorlar. Yalnız bu aralar fabrikalarda yoğunluk olduğu için 2 ay surebilirmis teslimat.
Arinna Hlyadmn Caplonba dan alıcam. Pınk house ta da unıcorn arasında kaldım. Bakabilirsiniz. Çok güzeller ❤️
fikran09 Hlyadmn biz civilden aldık hem fiyatlar çok uygun hemde ürünleri kaliteli. Montajını yatırmaya usta çağırdık o bile şaşırdı bu fiyata bu kadar kaliteli bulmanız baya iyi ol üş şanslıymışsınız dedi tavsiye ederim kesinlikle