yamacalimoms Kızlar ben biraz ayakta durunca hemen cisim geliyor ard arda sanki bebeği oramin hemen üstünde hissediyor gibiyim iki haftadır yaklaşık doktora gittim olcumlerim vs yapıldı bişey de yok..Bu gebelikte normal bir durum mu?
Dzeyy yamacalimoms idrar torbasna baskı yapıyor olabilir eğer rahim ağzı ölçümü yapıldıysa muhtmeelen idrar torbasına baskı yapıyordur
Meriwa yamacalimoms zaten idrar torbasına baskı yapıyor zaman gectikçe o his daha da artıcak endişelenicek bi durum yok cnm
yaseminyasemin yamacalimoms ben 24 e giricem ama bendede var doltora söyledim baktı gayet herşey normal bebekte aşağıda deil, rahime baskı olduğu için o şekilde rahatsızlık veriyordur sana dedi
DilanDag yamacalimoms gayet normal bir durum ilerleyen haftalarda da çok daha sık hissedeceksin. günümün 22 saati tuvalette geçiyor 🙄😰
yamacalimoms Dzeyy doktorum ters duruyor o yüzden hareketleri ağrılı olabilir diyor ama ben genede endişeleniyorum
yamacalimoms Meriwa ciddi misiniz peki ayakta nasıl durcaz ya çok rahatsız etmez ki kilo aldıkca falan sanırım her anne adayı yaşıyor bu durumu endiselenmeyip alışmam lazim
yamacalimoms yaseminyasemin bende sanırım aynı şeyi yaşıyorum 3-6 aylık dönem gerçekten balayı donemiymis.simdi gerçekten onu taşıdığımi hissediyorum kilo aldıkça daha da artacak sanırım bu his ya
yaseminyasemin yamacalimoms sizdede oluyodur resmen bikini bölgesinin sınırında duruyor sanki hareket bile hissediyorum ama doktor rahimdir hissettiğin dedi
yaseminyasemin yamacalimoms endişelenme farklı farklı oluyor benim ilk bebeğim midemdeydi sanki nefes aldırmıyodu ama bu aşağıda tabi doktor gayet normal yeri diyor o başka , ama bu daha zormuş keşke yine mideme yaklaşsa diyorum☺️
yamacalimoms yaseminyasemin bazen mideme çıkıyor bazen de vajinamdan sanki bacakları çıkacakmış gibi bir his
DilanDag yamacalimoms sızlama varsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir, yada baskıdan dolayı da sızlıyor olabilir. Bende ilk haftalardan beri enfeksiyon var birde bebeğin baskısı ikisi birleşince düşü artık 🙄😰
yaseminyasemin yamacalimoms geçen pazartesi doktordaydım aynı şikayetleri söyledim doktor net anlattı ve gösterdi içimi rahatlattı ondan rahat cevap veriyorum, sendeki sorunda benmki gibi
ikincikezanne- yamacalimoms bu haftalarda benimde öyleydi aşıri korkuyordum çıkcak sanıyordum ama büyüdükce baski yapması normal canım ağirlaşiyorlar sonucta dojtora gittiginde söylersin zaten o bakar bi aksilik var mi diye stres yapma kendine😊 Suan 34+2deyiz.
yamacalimoms ikincikezanne- kacinciya gidiyorum rahim agzimi herşeyimi olctiler çok şükür bı sıkıntı çıkmadı doktor pozisyona bağlıyor ve büyümesine