Evet kızlar post açmıştım bebiş gelmiyo diye pazar günü pazartesi günü kontrolüm vardı ve 39+6 da artık gelmiycek sezeryan diycek diye bekliyodum açıklık için tuşe odasına geçtim 2 olan açıklığım 2 buçuk olmuştu ebe 3 yaptı doğrusun Bi iki güne bebeğin kafası daha yukarıda dedi nst ye geçtim sancım vardı ama çıkmıyordu sonuçları göstermek için doktorun yanına gittim ama acil sezeryana girmişti beklemeye başladık o arada hava almak için kapıya çıktım sancılarım aynıydı 10 dakika 15 dakikaydı araları birden Bi sızıntı hissettim ama öyle anlattıkları gibi bacaklarımdan boşalmadı kaçırdım gibi hissettim tuhaflık vardı ama anlamadım asistanına söyledim doktorumun ve tekrar tuşeye alındım ebe keseni hissedemiyorum suyun gelmiş dedi ve yatışımı yaptı nst de sancılar sıklaşmıştı 1 buçukta yatışım yapıldı nefes kontrolü çok önemli dua etmeye başladım nefes kontrolü derken yarım saat içinde açılmam 5 olmuştu sancılar şiddetlendi sonunda annemi aldılar yanıma kesinlikle birini yanınıza alın bu çok önemli annem geldi çorap giydirdi dışarda dualar okunuyor duyuyorum Kayınvalidem eşim sürekli beni soruyorlar ebe geldi tekrar açıklık 7 dedi gitti beş dakika geçti geçmedi dedim kakam geliyo benim annem hemen ebeye söyledi doğuma alıyoruz seni dediler açıklık 5 te yaptıkları iğne hiç Bi işe yaramamıştı ağrı kesici sadece beni mayıştırdı sarhoş gibi olmuştum ebe de işe yaramadıysa doğumun çabuk olucak demişti inanmadım ama sonra seni doğuma alıyoruz diyince Bi tuhaf oluyorsunuz anneme dönüp beş dakika bekle doğurup gelicem dedim dediğim gibi de oldu çok ıkındım çok bağırdım tek tavsiyem bağırmayın sadece ıkının patlıycak gibi olun ama ıkının doktorunuz ne diyorsa onu yapın ben yanlış ıkındım ve inanın doğumdan sonra çok kötü oluyo içerden dışardan 8 dikişim var toplam ama inanın o meleği kucağınıza koyunca hiçbişeyin önemi kalmıyor yeniden doğuyosunuz herşey değişiyo biraz uzun oldu ama herşeyi anlatmak istedim ben 8 saat hastanede kaldım hasta bezi koymuştum 2 tane kullandım iki gecelik almıştım ama birini kullandım hastaneden çıkarken giyiceğiniz kıyafeti rahat seçin bebeğin kilosuna göre bez alın benim kızım minyon doğdu iki hastane çıkışı yetti bize komposto alın yanınıza mutlaka sorularınız olursa cevaplarım kızlar Allah Bi avazda nasip etsin