Burcuyyy 2 gün önce doğum yaptım miğdem çok şiş kusacak gibiyim yanıyor ve zehir gibi kusarrken zorlamaktan da korkuyorum böyle bişey yaşayan varmı ilaçlarımı bile içemiyorum
nimet_52 Burcuyyy canım spinal sezeryan oldum 2019 da ama öyle Bi durum yaşamadım ama daha önce 3-4 kez hatta daha fazla ameliyat geçirdim ameliyat sonrası oluyordu öyle kusmam narkozu Bi kaç gün sonra kusarak atıyordum
Semaatls Burcuyyy bende 5 gün önce doğum yaptm aynı şekilde,az bi midem bulandı ama kusmadım,resmen direndim ama kusmamak için.dikişlerim acıyacak diye korktum.gaz çıkarınca da taburcu oldum.4.gün tuvaletimi yapabildim.çok geçmis olsun
Esin122 Burcuyyy 10 gun once oldum spinal o geçmiyor migde bulantisi bel agrisi ben bin pisman oldum daha kendime gelemdim
Burcuyyy nimet_52 küserken dikişlerim zarar görür diye korkuyorum miğdem niye bulanıyor olabilr ki doktora mi sorsam
nimet_52 Burcuyyy canım bence en doğrusu doktoruna sor ara Bi danış haklısın kusarken dikişlerin ağrır belki Bi ilaç söyler
Burcuyyy nimet_52 şurup verdi ama işe yaramadı bişey daha sorucam sizi büyük tuvaletinizi çıkarıp da mı gönderdiler eve
Burcuyyy nimet_52 bende sürekli alttan çıkardım boş gaz o yüzden gönderdiler de miğdem den çıkaramıyorum
Burcuyyy Degisken duşa ne zaman girdiniz bana bugün girmemi söyledi hemşire ama doktora sorsam mı tekrar
Burcuyyy Semaatls yani hastanede iki gün yattınız eve geldikten 4 gün sonra tuvaletinizi yapabildiniz peki duşa ne zaman giriliyor ben dün çıktım bugün girmem gerektiğini söylediler bant orda duş alın dedi dediler çıkınca çıkarın batikon yapın dedi bu kadar erken giriliyormu duşa
Semaatls Burcuyyy ben ewe gelince si geçirmez bant varken duş aldm,dr daha sonra 2 güne bir pansuman yapıp kapatmamı söyledi.10 gun sonra açık şekilde duş alabilirsin dedi
nimet_52 Burcuyyy canım bende eve geldikten sonra girmiştim duşa ama o bandı duşumu alıp keselenip durulandıktan sonra çıkardım köpük değdirmedim yani ilk duşta duşunu al iyi gelir eminim
Degisken Dr dediki eve geçince duşa girebilirsiniz sonrada sezeryan yerindeki bandı çıkarın açık daha çabuk iyileşir. Ben eve geldim bigün sonra banyo ettim.