NaimeYilmaz Narmin94 Gebelık şekerin varmı die bakılmak ıcın ben yaptırmadm 3 aylık sekerıme baktırıp 1 hafta 3 gun sabah ıglen aksam kımısı ac kımısı tok seker takıbı yaptırdm doktorumun onerısıyle. Ama doktorunuz yaptır dıorsa yaptırın
Fatmafatma Narmin94 doktoru m gerek gormedi aclik tokluk kan verdim sekerim yuksek cikmadi oyuzden ben yaptrmadim sekere meyilli olan hastalarda daha cok istiyorlar herlde
Uygun İlk gebeliğimde yaptırdım. Bunda yaptırmıycam. Çok saçma sapan bir test. Bir şişe şekerli suyu içiyorsun bir dikişte. Canan Karatay asla tavsiye etmiyor.
ncbcbcnjfjfhfh Uygun aCaba Canan karatayin her dedigini yapiyor musunux.Yani karatay beslenmesi mi yapiyorsunuz.sacma sapan bir test yorumunu yapmissiniz da ya gebelik sekeri varsa ve bunu bilmeden bebegini kaybederse ne olacak.
Buketali Narmin94 doktorunuza danışın çok sağlıklı bir şey değil şeker yüklemesi açlık tokluk la insülin direnci ile belli oluyor yoktur inşallah çünkü ben şeker hastasıyım ve hamileliği daha zor geçiriyorum