tugbaayaz 37. haftamdayim şuan bilmiyorum canım bende merak ediyorum artık haftada bir kontrolüm var ama doktor sadece nst bağlıyor bebeğe bakmıyor bidahaki gittiğimde baktircam mutlaka en son 2900da kaldık doğuma kadar haberim olmicak mi yane insan merak ediyor 🙄😊 ama minik kızım su icsem ona yarıyor 74le başladım 76 kiloyum(tabi bi ara 79a ciktim) bana 1 gram aldırmadı kendisi de önden gidiyor inşallah bu şekilde emzirme döneminde de yarar kuzuma 😍🤲🤲 hepimizin bebisleri saglikla gelsin büyüsün inşallah 🤲🤲😊