Olmadığım sürece devam eden umudum ne olacak 🙈 kızlar ya sol tarafımda bir batma dün çoğalınca adet olurum dedim ama hala olmadım bugün 4. Gün 2 gün önce test yaptım negatifti ama akıntımdan değişiklik beni şüpheye doğru sürüklüyor . Gebelik testim yoktu elimde bugün ovulasyon yaptım 2. Çizgi aşırı koyu değil ama var acaba böyle hamileliğini öğrenen var mı? İkimci çizgi birinciden koyu değil tekrar belirteyim