Kızımızın ismi ne olsun :)
Gunesana ikiside çok hoş ama Bilge Derin benim daha çok hoşuma gitti 🙃
Gunesana Bilge Derin daha uyumlu ve anlamlı
Benim annem de derin bilge olsun diyor. Derin bilge kişilik olarak çok anlamlı diyor