prensesim35 Deniz47 rica ederim en son baktığımda bu ayın 25 i saat 15 te var boşluk alabilirsen al dolu oluyor genelde
Deniz47 prensesim35 şimdiden alsancak ayında gitcem 32 33 haftalarımda felan gitmeyi düşünüyorum 28 haftamda gitmiştim hasteneye koronadan pek gitmek istemiyorm
prensesim35 Deniz47 bn her ay gidiyordum ama bu sefer geç gidecem korkuyorum koronadan 35. hafta da gidicem
prensesim35 Deniz47 ewet 30+3 tüm gittim 2 hafta snra gel dedi gidemedim 30 haftadan snra 2 hafta da bir çağırıyor
Deniz47 prensesim35 bugünlerde atlatalim allahin izniyle tek istegim bu rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🙏
prensesim35 Deniz47 tşk ederim canım cümlemiz inş sağlıklı bi şekilde kavuşuruz yavrularımıza 🌸 ilk gebelik mi
Deniz47 prensesim35 aminn inşallah canim 🤲❤ evet ilk gebelik canim heyecan korku bütün duyguları yaşıyorum senin ilk gebelikmi
A2017 A2017 ablam orda kadın doğumda 12 senedir çalışıyor 2 gebelik 2 de halıt yavuz vidinli ye gidiyorum sezeryan oldum ve hiç sorun yaşamadım orda ki en iyi doktor odur çalışanları bile ona gidiyor diğer doktorlarda iyi ama dikislerjm de sıkıntı yaşayan çok kişi var