prensesim35 Mrb arkadaşlar izmir’de oturuyorum izmir buca kadın doğum hastanesine gidiorum ilk hamileliğimde de gittim ama doktorum ordan gitmiş önerebileceğiniz bi doktor var mı memnun kaldığınız şimdiden tşk ederim 😊
asiltosumm35 prensesim35 canim oncelikle iyi bayramlar. Devlet hastanesi mi dusunuyorsun yoksa ozel hastanemi? Ben ozele gidiyorum egepole ama cinarlidan da cok memnun kalab arkadasim var. Ama devlet icin pek bilgim yok
ipek-123 prensesim35 Merhaba canım iyi bayramlar Egepol hastanesine gidiyorum ben doktorumdan çok memmunum
prensesim35 asiltosumm35 tşk ederim cnm iyi bayramlar. Ben buca da istiyorum ilk doğumum ordaydı çok memnun kaldım aynı özel gibi o da ama devlet hastanesi yine oraya gitmek istiom önerin için çok tşk ederim
Kubra1305 prensesim35 egepolde kendi doktorun doğuma girmiyor nöbetçi doktor yaptırıyor doğumu. Neden egepol ki 🤷
Kubra1305 prensesim35 postu siz acmissinizya hanımefendi. Doktor önerisi istiyorsunuz insanlarda egepol demişler bende onlara ithafen söyledim. Ters ters buca dedim egepol mu dedim diyosunuz bana.
prensesim35 Kubra1305 ters bişi demedim yanlış anlamışsınız onların yazdığı yorum altında yanıtla yazıyo oraya basacaktınız
Kubra1305 prensesim35 forumun nasıl kullanılması gerektiğini biliyorum ben :) Postunuza cevap veren birine şöyle yapma böyle yap buradan cevap yazacaktın ben onu mu söylüyorum şeklinde şeyler söylemeyin bence , hoş durmuyor.
prensesim35 Kubra1305 karşıdaki kişinin nasıl anladığına bağlı yanlış anlamışsan senin sorunun sadece o hastaneyi kastetmedim dedim bu kadar büyütecek ne var anlamadım