37 haftalık hamileyim ilk dogumum sezeryan doktorum haftaya gün verdi.. Ama yaklasık 1 saattir karın agrısı ayaga kalkınca kasıklarım da batma ani giren agrı var ve geceden beri ishalim bu dogum belirtisimi ilkinde sunı sancı olmasına ragmen sancım hiç gelmediği için mecbur sezeryan olmustum bilgim yok o yuzden