busramelisa Kızlar bi sorun olur mu kendi arabamizla gitcez yatarak yolculuk yapicam bi bilginiz var mı?
Meriwa busramelisa doktorunuzun karar vermesi daha doğru olur ama riskiniz yoksa erken doğum gibi yatarak gidin ödem olur 1 hafta dikkat edin
Nazdmrblk busramelisa uzunmuş canım ya bana Yolculuktan önce aspirin iç pıhtılaşma olmasın dedi açıkçası korkuyorum ama gitmek zorundayım bide ben başındayım yolun 14.haftadayım ama yol 28saat benim.
Nazdmrblk busramelisa evet bana öyle söyledi yola çıkmadan hemen önce iç dedi ama doktorunada danış lütfen sen 35e gelmişsin bi sorun olur mu olmaz mı hiç belli olmaz canım :)