Kalbim3 Kzlar şuan 9 haftalığım 12. Haftamda doktora gidicem Doktorum çamlıca medipol sedef binöz sizce cinsiyet tahmini yaparmı ? Söylermi ? Burda hastası varsa yorum yaparsa çok sevinirim 🙃
Aliiimerve18 Kalbim3 bnde medipol Çamlıcaya gidiyorum ama Bnmki nur Betül tekine daha yeni başladım 1 2 kez gittim ama senin doktorun nasıl
Kalbim3 Aliiimerve18 doktorumdan şuanlık memnunum zaten bikere gittim ilerleyen zamanda memnun kalırsam devam edicem
Aliiimerve18 Kalbim3 anladm cnm bnm o hastanede çalışan bi tanıdığım vardı senin doktoruna çok iyi dedi tecrübeli filan dedi bana ona geç dedi ama ben daha geçmedim
symslmz Nur betül hanım bana 13. Haftada erkek dedi sedef hanım 16da net bir şekilde erkek oldugunu gösterdi :)
symslmz Aliiimerve18 sedef hanıma gidiyorum normalde. Ondan randevu bulamadıgım zaman nur betül hanıma almıştım o da cok tatlı biri