Merhaba anneler biz bebegimle 5 buçuk aylık olduk ama bu aralar aşırı bi kabızlık sorunu yaşıyorum önceden de vardı doktoruma söyledim şurup vermişti bitkisel başlarda baya ise yarıyordu ama şimdi malesef kuru kayısı yiyorum bol bol sıvı tuketiyorum ama geçmiyor böyle sorun yaşayan var mı ne önerirsiniz