Hamilelikten once bendede siğil vardı arka bölgede. Hamilelgmın ilk zamanları doktora sormustum cunku bu doğumu etkiliyormus doktorumda suan olmadıgı için bi sıkıntı olmaz ama doğuma yakın kontrol oldugunda eğer siğilinnolursa sezeryanla dogum yapmak durumunda kalırsın daha sonra tedavisi olur demisti sadece normal dogum olmuyor yani ben kremle gecirmiştm daha öncesinde 14 günüm kaldı catı muaynesinde bunada bakıyolar zaten smdilik skntı yok ama korkma kaşıma temız tutmaya calıs gecms olsun