Sertap2903 37 haftalık hamileyim sancım var sabah başladı ama çok hafifti umursamadım şimdi biraz daha fazla olmaya başladı sanki 🤷🏻♀️ Ama nişanım yada suyum gelmedi yine de doğum başlıyo olabilir mi ?
Pamukreceli Sertap2903 Bende acaba sancı nasıl bir şey diye düşünürken suyum patladıktan yarım saat sonra tanıştım 😅 nefes kesiyor. Tekrarlarsa bence hastaneye gidin kontrol ettirin