Ben 12 gün önce doğum yaptım 12 saat normal sancı çektim 7cm açıldım bebek kanala girmedi belden uyuşturuldum spinal yapıldı iğne ısırığı kadar
4gün sonra müthiş bir baş ağrısı tansiyon yükselmesi omuriliğe sızmış azdaha ölüyordum kasılma nöbeti geçirmişim.