zeome benimde sisiyor el ayak artik ben 24 haftalikken cok yuruyunce ayaklarim sisiyor dedim ee artik normal demisti doktorum idrar proteine bakti negatifti sadece iltihap çıktı onun icinde ilac verdi hamileligin sonlarina dogru el ayak sismesi normal hemen gebelik zehirlenmesi denilmesine sinir oluyorum bu zamana kadar omu vardi ben neler gördüm kütük gibi olanlar doktor hic proteine falan bakayim bile dememisti onlara