Angels-35 Kızlar 4 haftalık hamileyim bayram için kısa bir tatile çıkacaktık 3 saatlik bir yol sıkıntı olurmu doktorunuz bişey dedimi bu konuyla ilgili?
Susaminannesiii Angels-35 ilk etapta 10 gün geri görünüyor du gec döllenmdden kaynaklı cok şükür. Haftaya gel büyğmesine takip edelim ozaman diyebilirim gidip gidemdyecegini dedi sonrada gidebilirsin dedi
Canan1104 Angels-35 ben 6 saatlik yola gittim canım bir sıkıntı olmadı, sıkıntı olacak durumda zaten doktorun söylüyor gitme ya da yapma diye 😊 arabayı kullanan kişi dikkatli kullanırsa kavislerde falan sorun olmaz🌿
zynb_ozkn Angels-35 canım bende çok çok yeniyken 3 saatlik bir yolculuk yapmıştım hiç mola vermemiştik çok şükir bir sıkıntı olmadı ama doktorunla görüş derim
Mucizem7 Angels-35 canmsıkinti olucağını sanmiyrm ben çok daha büyükken bebgim yolculuk yaomistim ama dinlene dinlene tabikide.
Efsow Susaminannesiii Susaminannesiii Salam .Sizde adet dongunuz nece gunden bir olur ?mende adet dongusune gore 5hefte 5gunlukdu ancaq uşaq gorunmedi.Mende de gec dollenmeyr gore olar?sizce😔
Angels-35 Canan1104 ben bugün öğrendiğim için doktorla görüşemedim o yüzden kararsız kaldım gideyim mi gitmeyeyim mi diye
Canan1104 Angels-35 gidebilirsin canım ben de çok gittim yola, doktora gitmeden, eğer kasık agrilarin yoksa sorun olmaz. Arabayı kullanan kişi dikkat etsin ama. Denize girmende sorun yok ama havuza falan girme.
Angels-35 Mucizem7 büyük olsa çıkarım da küçük olduğu için zaten tedirginim doktorla görüşemedim gitme falan dediler çevremden de
Susaminannesiii Efsow 33 34 günde bie oluyor genelde yani belki 1 2 gün oynar ancak bebek 11 gün gec döllenmiş. Sizinde bu sekilde olabilir.