ikizannesi172011 Kızlar benim ayaklarımın baş parmaklarım da mantar sorunu var tırnak mantarı yaşayan var mı nasıl geçer kestikçe geçer diyorum yinede aynı oluyor zaten onun yüzünden batma da oluyor
AZE62 ikizannesi172011 ah bende de aynı sorun var. Bide öyle deforme olmuş ki kötü duruyor. Bilmiyorum daha önce iki baş parmağımı da batıktan dolayı çektirdim belki ondan mütevellit olmuş olabilir. Doktora gitmek lazım aslında ama hep erteliyorum 😏
ikizannesi172011 AZE62 benimde iki defa kendiliğinden cıktı tırnağım tekrar geldi ama bu sekil aynen dediğin gibi doktora gidicem zaten baktığım var ben kesmiyorum canım acıyor kanıyo bende gitcem ama nasıl alıyorlar uyuşturup mu canım
AZE62 ikizannesi172011 tabi tabi iğne vuruyorlar parmağa öyle çekiyprlar. Ama hamilelik sürecinde yaparlar mı bilmiyorum
34_21_23 bende de var iki baş parmağımda. Çok doktora gittim mantar ilaçları veriyorlar sürüyorsun ama geçmiyor barışmaktan başta çare yok.
ikizannesi172011 34_21_23 yaaaaa gercekten mi nasıl kurtul am ben bu mantardan önceden yoktu bu son 5yıldır var 😢
ikizannesi172011 AZE62 anladım canım tesekkür ederim 😊 Bi soracağım bakalım insallah olurdur 😏 yoksa naparım ben 😒