Kızımız olacak ben en başından beri derin ismini beğeniyordum ama eşim Zeren ismini çook istiyor ben kulağa hoş geldiğini düşünmüyorum ama anlamı çok güzel anlayışı kavrayışı yüksek zeki demek. Bence söylenişi de hoş olmalı diye düşünüyorum. Çok hevesli kırmak da istemiyorum ama size de tuhaf geliyor mu söylenişi.