Kızlar 14 haftalık gebeyim, dün Gece kasığımla karnımın arasında bir kramp girdi 3 dk sonra geçti sabah kalktım hafif agrı vardı şimdi tekrar kramp girdi ama Gece ki kadar şiddetli değil ağrılar devam ediyor ufak ufak ama belirsiz yerlerde.. Sizce doktora gitmelimiyim?